Загрузка…
Служба підтримки Поддержка
UA
Найважливіше про Est!
Найважливіше про Est!

Сервіс Навести порядок! — Давайте боротися з фейк разом!

Шановні Партнери! У Вас є унікальна можливість самостійно видалити з порталу Est! недостовірні оголошення, а також моментально очистити базу від:

  • «качок»,
  • шахрайських і неактуальних оголошень,
  • оголошень, які порушують ексклюзивних права професіонала,
  • авторські права (чуже фото, текст і т. д)

Est! — територія професіоналізму, правди і справедливості. Саме тому ми прагнемо зробити базу наших оголошень найбільш професійною та достовірною.

Сервіс "Поскаржитися" дає права модераторів нашим п'ятизірковим Партнерам — за секунду Ви САМІ можете зняти з публікації оголошення з першої (найнебезпечнішою) групи порушень.

Всі інші користувачі також можуть скористатися функцією «Поскаржитися», щоб звернути увагу Служби підтримки на порушення і невідповідності в оголошеннях. Після перевірки будуть вжиті відповідні заходи.

Як скористатися сервісом «Навести порядок!»

1. Перейдіть на докладне оголошення і натисніть «Поскаржитися».

yt63os3awqx7yssm8cpbeog0dapg7yov.jpg

.

2. Оберіть причину скарги.

pc6u6p2kb3lzgkjeq7p632firhci7azf.jpg

.

3. Заповніть форму подачі скарги.

  • вкажіть суть скарги, фактами обґрунтуйте Вашу позицію, прикріпіть документи (скріншоти, копію договору, копії правовстановлюючих документів і т. д.) Все, що може підтвердити Вашу позицію, допоможе при перевірці та посприяє якнайшвидшому прийняттю заходів по оголошенню.
  • вкажіть, ким Ви виступаєте за об'єктом, Вашу контактну інформацію (тільки якщо Ви не зареєстровані на Est!).

zw547fcgom5skudoyg2xkl0z4i9mwlmk.jpg

.

4. Для відправки скарги натисніть кнопку «Відправити». Оголошення миттєво знімається з публікації, якщо скарга надійшла від Партнера зі статусом 5 зірок із зазначенням наступних причин:

    • обман, шахрайство,
    • об'єкт не існує («качка»),
    • порушення ексклюзивних прав професіонала,
    • порушення авторських прав (чуже фото, текст і т. д.),
    • недостовірна інформація про об'єкт,
    • неактуальне оголошення (об'єкт зданий, проданий).

Кожною скаргою присвоюється унікальний порядковий номер, за яким Ви можете дізнатися про хід перевірки у Службі підтримки. Порядковий номер скарги Ви побачите відразу після відправки скарги в фінальному лайтбоксі. Також, він буде вказано в листі, який прийде на Вашу пошту.

Важливі моменти про сервіс:

  • Текст скарги і прикріплені документи отримує адміністрація порталу Est!, автор оголошення і автор скарги.
  • За замовчуванням контакти автора скарги (ПІБ і телефон) приховані для автора оголошення.
  • За бажанням Ви можете показати свої контакти.
  • Анонімні скарги (вигадана контактна інформація автора скарги) не розглядаються.
  • На Est! ведеться контроль достовірності скарг.
    Якщо Партнер зловживає сервісом і надає недостовірну інформацію в скарзі, до нього будуть застосовані санкції (зниження статусу, зняття з публікації оголошень, блокування особового сайту)
  • Партнерів, активно допомагають покращувати якість бази оголошень, Est! буде преміювати персональними знижками.

Рекомендація від Est!

  • Для більш ефективного використання сервісу — авторизуйтесь на сайті.
  • Якщо Ваш статус становить 5 зірок і у Вас укладений письмовий ексклюзивний договір щодо об'єкта, Ви можете знайти дублікати свого оголошення, розміщені іншими Партнерами, і миттєво зняти їх з публікації. Як це зробити:
    • розмістіть оголошення про об'єкт, по якому укладено письмовий ексклюзивний договір, вказавши цю форму доручення;
    • натисніть у Вашому оголошенні «показати схожі» і знайдіть оголошення-дублікати або оголошення, розміщені без Вашого відома по Вашому ексклюзивному об'єкту;
    • нажмите «пожаловаться» и отправьте жалобу с указанием причины «нарушены эксклюзивные права профессионала».

Дякую за чистоту, порядок і красу на Est! :)

Висловлюємо подяку Наталії Дяченко за ідею сервісу «Навести порядок!» і сприяння в його реалізації.





Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі Будь ласка , зареєструйтеся

Поліпшити сайт Соцмережі  →